Zie jezelf allereerst als een uithangbord dat je klanten navigeert, je producten op de markt brengt en straalt met een kortingsbord. Op dezelfde manier moeten informatieborden dezelfde ijver uitstralen. Deze producten moeten met uw klanten kunnen communiceren zoals u dat doet. Daarom denken we dat je wat tijd moet besteden aan het overdenken van de do's en don'ts.
Je aankoop van uithangborden voor op kantoor kan twee aspecten hebben. Eén waarbij je bedenkt wat er op het bord komt, afhankelijk van welk materiaal je kiest. Als je bijvoorbeeld wilt dat je informatiebord oplicht en van ver zichtbaar is, kun je investeren in LED- of neonborden. Het tweede aspect is de kwaliteit. Alle plastic borden zijn niet weerbestendig en alle houten borden zijn niet waterdicht. Kortom, je moet veel tijd besteden aan het bekijken van verschillende materialen en hun eigenschappen.
Het voorbereiden van je ruimte voordat je kantoorbenodigdheden koopt, is een must. Zo niet, dan heb je misschien meer of minder producten dan je nodig hebt. Het eerste wat je moet doen is beslissen over de plaats van de verschillende soorten borden. Sommige locaties liggen vast, zoals navigatieborden of parkeerverbodsborden. Maar marketingborden hebben je aandacht nodig. Houd tegelijkertijd rekening met het aantal producten. Je kunt de ruimte niet vullen met te veel borden. Als je met een dilemma zit, kun je altijd voor een kleiner aantal gaan. Je kunt ook magnetische borden of stickers kopen naast de gespijkerde borden. Zo heb je de flexibiliteit om sommige borden naar wens te vervangen.
Bij het kopen van veiligheidsborden moet je aan vier soorten denken. Deze omvatten verplichte handelingen, voorzichtigheid, veilige toestand en verbod & brand. Deze borden hebben ook hun eigen kleurenschema. De rode kleur is voor verbods- & brandborden zoals het tonen van brandslang, brandblusser en stopborden. Geel is een waarschuwingsbord dat je moet hebben om gevaren te identificeren. Als jouw fabriek explosieve stoffen bevat, zijn deze borden een must. Blauwe borden zijn bedoeld voor verplichte acties, zoals de verplichting om persoonlijke beschermingsmiddelen te dragen of andere verplichte borden. Groene informatieborden geven veilige omstandigheden aan, zoals nooduitgangen. Controleer ook het wetgevingsbeleid dat door uw overheid is opgesteld over veiligheidssignalering.
De informatieborden kunnen binnen of buiten het kantoorgebouw staan. De borden die zichtbaar zijn zonder de hoofdingang te betreden, zijn buitenborden. Het belangrijkste waar je rekening mee moet houden bij het kopen van buitenborden is dat ze weerbestendig zijn. Hoewel producten kunnen variëren afhankelijk van de klimaatveranderingen in je regio, zul je relevante producten vinden als je naar lokale leveranciers gaat. Onze productzoekmachine kan je daarbij helpen, omdat we online winkels hebben voor al je lokale behoeften. Daarnaast moet het ontwerp van je bewegwijzering buiten passen bij je merkcampagnes om consistentie te behouden. Ondertussen kunt u enkele van de beste ontwerpen voor uithangborden bekijken op Webshop.nl.
Na visitekaartjes en pamfletten zijn informatieborden een geweldig idee om jezelf zichtbaar te maken in de markt. Maar het toevoegen van diepte aan deze borden kan zeker een oomph-factor toevoegen. Je kunt kiezen uit verschillende varianten, zoals HDU-schuim (High-Density-Urethane). Hiermee kun je een houten look creëren voor buitenborden. Ook zijn er acryl 3-d vormen voor een glanzende look of echt houten borden voor een rustieke uitstraling. Gegoten metaal, metaal of plastic uitsparingen zijn andere soorten die je kunt kiezen voor een 3D-look. Dit soort bewegwijzering is duurder dan andere soorten, maar het kan zeker een grote stap zijn in je marketingcampagnes. Je kunt er meer creativiteit in stoppen, zoals een 3-D blok dat draait of ronddraait met meerdere boodschappen of afbeeldingen. Zo kun je nog meer bedenken en laten zien wat je in huis hebt.
Het uithangbord geeft niet alleen de boodschap van je bedrijf weer, maar vertegenwoordigt je ook persoonlijk. Zelfs als er een uithangbord buiten het pand staat, moet de algehele uitstraling genoeg zijn voor de toeschouwer om het imago van je merk te creëren. Welnu, je ontwerp en marketing kunnen werken aan het behouden van consistentie. Hier hebben we een paar informatieve punten voor je verzameld waar je rekening mee moet houden voordat je een uithangbord koopt.
Met alle verschillende materialen die op de markt verkrijgbaar zijn, wordt het een ontmoedigende taak om alles te onderzoeken. Wat dat betreft kan onze productzoekmachine een uitstekend platform zijn met merken en winkels onder één dak. Niet dat je door alle varianten kunt scrollen, je kunt zelfs vergelijken en de beste van allemaal shoppen. Zonder enige tijdsbeperking zijn de aanbiedingen hier het hele jaar door beschikbaar. De kans is dus groot dat je er eentje kunt pakken. Een kleine peeling bij Webshop.nl is uiteindelijk de moeite waard.
Als we het alleen over acryl hebben, is het een transparante kunststof met uitstekende sterkte, stijfheid en optische helderheid. Het is een van de beste materialen voor gebruik als informatieborden in je kantoor. U kunt ze zelfs gebruiken als uithangborden. Een andere reden voor hun populariteit is hun glanzende afwerking die nooit vervaagt en je kantoor er altijd stijlvol laat uitzien. Het enige waar je voor moet zorgen is dat je iets vindt dat past bij de esthetiek van je kantoor.
LED is een lichtbron, dat wil zeggen een uithangbord dat licht uitstraalt via elektriciteit. Dit is een uitstekend hulpmiddel voor kantoren die in het donker werken. Of voor eetgelegenheden, clubs, bars of ziekenhuizen. Het enige nadeel dat we hier zien, zijn de initiële kosten omdat deze informatieborden op elektriciteit werken. Sommige producten worden zelfs zo heet met een hoger wattage dat ze een koellichaam nodig hebben. Er is nog een alternatief op de markt en dat zijn neonborden. Het geeft veel warmer licht dan LED, maar de onderhoudskosten zijn hoger.
Er zijn acrylborden voor logo's en glowborden voor de marketing van je bedrijf buiten de deur. Als je bedrijf of de esthetiek vintage is, overweeg dan het MDO en laat het er stijlvol uitzien. Vergeet ook niet een kijkje te nemen bij 3-D uithangborden. Maar dit is slechts een grove aankoopmaatstaf. Je moet eigenlijk het materiaal van het bord kiezen door rekening te houden met je doelgroep. Niet alleen het materiaal, maar ook de kleuren, lettertypes, grootte, alles is belangrijk. Alles bij elkaar moet creativiteit, consistentie en relevantie voor je bedrijf weerspiegelen.
Het wordt tijd dat je twee of meer verschillende producten met elkaar vergelijkt. Als je op het punt staat om te beginnen, kunnen online winkels op onze retail zoekmachine je shopping drive stimuleren. We hebben alle bekende merken van de markt onder één dak. Bovendien hebben we een aantal fantastische aanbiedingen voor je. Het is niet alleen tijd om het beste product te pakken, maar ook om je tijd en geld te besparen.